dinsdag 11 december 2012

Hoi allemaal
Pfffffff wat is December toch altijd een drukke maand zeg! is dat bij jullie ook zo?
Druk op het werk, thuis nog steeds midden in de verbouwing en dan alle sociale verplichtingen nog....
Nou ja, het wordt vanzelf Januari zullen we maar denken.
Eindelijk kan ik het kerstkadootje laten zien wat ik voor al mijn collega's heb gemaakt.
Heb een grappig lantaarnachtig doosje bescrapt en hier de benodigdheden voor Winterthee ingedaan (behalve de port, die mogen ze zelf toevoegen) had er 15 gemaakt en ze vielen in de smaak volgens mij...

Het recept

Label met tekst, stempel van Ludiec bedeltje van Creatotaal

Inhoud
 
Alvast allemaal hele fijne feestdagen gewenst
groetjes van Anneke

5 opmerkingen:

Claudia zei

Wat een super leuk idee Anneke, kan me voorstellen dat je collega's hier blij mee zijn!!

Els zei

Natuurlijk valt zoiets moois in de smaak. Ziet er geweldig leuk uit Anneke. Enne.....het wordt vanzelf weer januari.
Groetjes, Els

Bianca Kalksma zei

wat een leuk idee het lantaarntje! Heel mooi gemaakt met een leuke vulling erbij, kan me voorstellen dat je collega's hier blij mee waren!

Tynke zei

Wat een superleuke lantaarntjes! Wat lief dat je toch elk jaar weer zulk moois voor je collega's maakt!

Anette zei

Nee....ik had ze nog niet gezien! Ze zijn leuk zo met de stempels en bijpassende inhoud. Ik heb nog een paar van die leuke stempels binnen gekregen....kon het niet laten: kadootje van de Sint zeg maar ;-)