vrijdag 23 december 2011

Hallo alemaal
Eindelijk een poosje vrij, door omstandigheden heb ik een heel vervelend werkrooster...steeds maar 1 dag tussendoor vrij en dan kom ik tot niks!
Nu lekker een weekje vrij, vandaag aan de poets want tot overmaat van ramp is mijn hulp ziek..
Morgen de laatste boodschapjes voor kerst doen en dan heerlijk relaxen en hopenlijk weer eens wat freubelen.
Ben nog bezig met het voorbereiden van een hele leuke workshop voor Scrapbookzolder dus houd het Blog in de gaten.
Nu wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en natuurlijk creatief 2012 wensen
Groetjes
Anneke

2 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Zo'n werkrooster als jij had, lijkt mij inderdaad ook niet fijn. Geniet nu maar lekker van je vakantie.
Verder wens ik jullie ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2012.
Groetjes, Sandra

Anette zei

gelukkig Nieuwjaar en tot ziens op je NIEUWJAARSBORREL!! Workshop ziet er geweldig uit!!!!