vrijdag 2 maart 2012

Tag nr 2

Zoals ik al zei heb ik de smaak weer te pakken en ik heb gelijk tag nr 2 ook maar gemaakt..
Natuurlijk heb ik niet alle materialen die meneer Tim heeft maar met wat creativiteit kom je ook een heel eind nietwaar?
Als achtergrond heb ik papier van Eline genomen want ik heb geen achtergrondstempel met houtmotief.
Heerlijk zitten prutsen met embossingpoeder en stansjes van aluminiumtape gemaakt...
Ben zelf tevreden over het eindresultaat en ga deze maand ook een gooi doen naar een prijsje op het blog van Tim.
Ik plaats de tag 2x om te laten zien dat een achtergrond ook heel veel doet...




Groetjes
Anneke

9 opmerkingen:

Klaske zei

Mooie tag geworden Anneke... ik sta gezellig naast je op het blog van Tim (nr 31-32), hihi...

Gaaf om zo alu-tape te gebruiken, heb ik ook gedaan (je moet toch wat als je niet al Tim's ingredienten hebt...)

Fijn weekend!!

Anneke Klaas zei

Ha leuk Klaske ik ga gelijk kijken.
leuk om te doen he?

Oeneke zei

Hij is prachtig! die bloemen zijn super geworden en je hebt gelijk wat de achtergrond betreft, wat een verschil!Warm bij de rode en koel bij de andere achtergrond, dan gaat de aandacht ook meer naar de bloemen, terwijl bij de eerste foto de aandacht naar de vlinders gaat

Boukje zei

Mooi geworden, leuk dat je scrapzin er weer is!
Groetjes Boukje.

Cora Hoekstra zei

Hij is prachtig geworden, het zijn zulke leuke uitdagingen, vooral als je de spullen zelf creeƫrt

Peggy zei

Het is een prachtige tag geworden.
Heel erg mooi gemaakt.

Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Bonnie zei

I like the mosaic butterflies with the black. I could not read your blog as I could not find a language translater but your tag is indeed lovely

Bianca Kalksma zei

ha fijn dat je weer aan de knutsel bent! Je hebt prachtige tags gemaakt! Wie weet val je wel in de prijzen! Succes!! groetjes van Bianca

Winnie zei

Lovely tag! I really love your mosaic butterflies. The colors really shine!