donderdag 8 maart 2012

Vrijkaartje.....
Jippie er zijn weer vrijkaartjes te winnen via Claudia. voor de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch op 15, 16 en 17 maart
Ook de andere designteamleden Anneke en Anette en zijzelf verloten via hun Blog een kaartje.
Wat moet je doen?
 Zet de candy in je eigen sidebar
- Laat een berichtje achter
- Wordt volger van dit blog als je dit nog niet bent

Het is wat kort dag maar maandag 12 maart zullen we de winnaressen bekend maken zodat Claudia de kaartjes uiterlijk dinsdag nog kan versturen!

 Misschien nog leuk om te vermelden: Het is een toegangskaart voor 2 beurzen: de knotsgekke kaartendagen EN de creatieve hobby en handwerkdagen welke op dezelfde dagen plaatsvinden.
Ik zou zeggen waag een kansje en ga op de beurs even kijken bij Claudia en Anette die weer een ontzettend leuke make en take verzorgen.
Je kan ze vinden op plaatsnr. 193 en 193a

Groetjes
Anneke

11 opmerkingen:

Ria zei

Nou hier wil ik wel een kansje voor wagen, wij gaan in ieder geval op donderdag naar de Knotsgekke, we proberen altijd om 10.00 uur aanwezig te zijn en meestal worden we er om 17.00 uur uitgeveegd.
We maken er altijd een hele gezellgie dag van en beginnen met koffie en een Bossche Bol, en eindigen in een restaurantje in Nijmegen.
groetjes Ria S.

Kimberley Nelis zei

Ik ben er zeker weer bij! Geweldig!
Bij deze hoop ik dus een kansje te maken op een vrijkaartje.

Ik ben je blog ook gaan volgen. Hopelijk wil je die van mij ook volgen.

Liefs
Kimberley

carol zei

Wat super leuk een kans op een gratis kaartje
Ik waag een gokje
Is er weer meer geld over om op te kopen

groetjes Carol

anne zei

Wie wil dat nou niet winnen, ik zou het geweldig vinden een vrijkaartje gr Ank

Liesbeth zei

Hoi Anneke.
Ik wil graag een kansje wagen voor de kaartjes hoor, ik ben er nog nooit geweest al is het niet zover hier vandaan.
gr. liesbeth
ps. logo staat er al hoor.

Anreda zei

Ik wil heeeeel graag het kaartje winnen, duimen ben ik al aan het draaien :)
Het is de eerste keer dat ik naar deze beurs ga en heb er ontzettend veel zin in...

Groetjes, Anreda

Anoniem zei

Helaas heb ik geen scrapblog maar ik ga al jaren met 3 scrapvriendinnen naar de knotsgekke kaartenmakersbeurs, we gaan a.s. donderdag.

Groetjes van Elly.

Hetty zei

Ik ga zeker naar de beurs maar het is
natuurlijk altijd fijn om een vrijkaartje
te winnen daarom wil ik graag een
gokje wagen

gr hetty

Johanna Visser zei

Zou dolgraag een kaartje willen winnen voor de beurs. Ga weer gezellig met mijn freubelgroepje en ik heb een te lange wensenlijst. Misschien kan ik dan net iets extra's aanschaffen.

Liefs Johanna

Anita's blog zei

Hoi
Lijkt me leuk. Ik wil wel een gokje wagen.

Groet anita

Annette van Aarssen zei

Wie wil dat nu niet, een kansje wagen op een vrijkaartje van de KnotsGekkeKaartenDagen. Nou, ik wel hoor.
Heel veel plezier dames het komend weekend, ik ben in ieder geval van de party!!!
Lieve groetjes Annette.